Aangetekende email

Hoe werkt het

Let op: zowel verzender als ontvanger dienen geregistreerde gebruikers te zijn op het platform

De verzender logt in op het platform met de eID.
De verzender stelt een nieuw bericht op.
De verzender ondertekent het bericht elektronisch met de eID.
Connect Solutions plaatst een elektronische zegel en tijstempel over het bericht als bewijs van verzending.
De verzender kan het bericht incl. elektronische zegel en tijdstempel downloaden vanuit de outbox.
De geaddresseerde logt in op het platform met de eID.
De geaddresseerde ondertekent het bericht voor ontvangst met de eID vanuit de inbox.
Connect Solutions plaatst een elektronische zegel en tijstempel over het bericht als bewijs van ontvangst.

Zowel verzender als ontvanger kunnen het bericht incl. elektronsiche handtekeningen van verzender en ontvanger alsook elektronische zegels en tijdstempels van Connect Solutions als bewijs van verzending/ontvangst downloaden in respectievelijk hun outbox/inbox.

Voor meer informatie en/of gebruik ga naar de site https://aangetekende.email/

Bericht zelf heb ik verwijderd 😉

Mailadres heb ik onleesbaar gemaakt

Eerste indruk:

Je moet je inschrijven binnen 24u zouden ze dat in orde brengen….Duurde wel enkele dagen maar goed misschien omdat het druk was bij de lancering? Ik was er weer als de kippen bij waarschijnlijk is het nu oké.

In een tijd dat we alle kaartlezers buiten smijten moeten we… een kaartlezer gebruiken met dito software!
Blijkbaar werkt het dan nog alleen maar onder Windows alsof er niets anders bestaat!

Wel het kost niet veel maar… Zoals het nu is zal dit in geen lichtjaren aanslaan, hoogstens tussen bedrijven die elkaar veel aangetekende zendingen sturen en dan nog! Om te testen kan je mijn standaard mailadres gebruiken want zender EN ontvanger moeten beiden ingeschreven zijn 😉

Een aangetekende zending kost je wel maar 0.8 euro en dat is veel goedkoper dan Bpost met zijn +5 euro!

Print Friendly, PDF & Email
Top